INPACS – International Partners for Cleaning, Hygiene and Catering Supplies
Всесвітня асоціація Партнерів – це точка зустрічі найбільших виробників і імпортерів різних країн світу. Тут відбувається об'єднання світових знань, практики і стандартів у сфері професійної гігієни і чистоти. І тут народжуються інновації!
Компанія «Бетта-Сервіс» із 2011 року є асоційованим Партнером INPACS, ексклюзивно представляє інтереси асоціації на території України.
Які переваги для клієнта компанії «Бетта-сервіс»?
МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ обслуговування
НАДІЙНІ глобальні ПОСТАЧАЛЬНИКИ
вигідні УМОВИ ДЛЯ ПАРТНЕРІВ
ЯКІСТЬ продукції, ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІННОВАЦІЇ
міжнародна ЕКСПЕРТИЗА
ЕКОЛОГІЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
INPACS прагне до мінімізації свого впливу на екологію планети за рахунок скорочення споживання природних ресурсів і зведення до мінімуму впливу відходів, хімічних засобів. Система екологічного менеджменту, впроваджена відповідно до вимог ISO 14001, є основою для цієї програми.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЛЮДЕЙ
Здоров'я та безпека наших клієнтів і співробітників, справедливі умови праці, захист прав людини, а також заборона корупції і хабарництва є одними з основних принципів.
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ЛАНЦЮЖОК ПОСТАВОК
INPACS прагне до відповідального ланцюжка поставок, вибираючи постачальників відповідно до нашого Кодексу Постачальників. Усі Партнери INPACS взяли на себе зобов'язання в застосуванні Кодексу Постачальника INPACS, а також Кодексу Етичних принципів INPACS у рамках їхнього ведення бізнесу і здійснення торгових операцій.
Про компанію
«Бетта-Сервіс» - національний постачальник професійних комплексних рішень для гігієни і чистоти: гігієнічні та витратні матеріали, професійна хімія і системи дозування, техніка для прибирання та професійний інвентар. Асоційований партнер міжнародної організації INPACS.
Сьогодні «Бетта-Сервіс» - це 15 років успішної роботи, репутація надійного партнера, 14 продуктових брендів провідних світових виробників у портфелі, продукція власної торгової марки «ЧИТАРО», більше 10 000 позицій в асортименті, міжнародні стандарти роботи в сфері чистоти і гігієни, активна підтримка впровадження системи «Аналізу ризиків та критичних контрольних точок (HACCP)» в Україні. Географія компанії – 14 операційних центрів, які дозволяють бути присутнім у всіх куточках країни..
Комплексні рішення та індивідуальний підхід у роботі для успішного бізнесу клієнта!
ІМІДЖ, ГІГІЄНА, ЧИСТОТА.
КЛІЄНТИ КОМПАНІЇ
Історія компанії
«Бетта-Сервіс» була створена спочатку, як відділ професійної гігієнічної продукції в компанії «Бетта».
2005 рік: підписано перші контракти з міжнародними виробниками
- Компанія SCA (зараз Essity) – перші поставки продукції ТМ ТМ Tork в Україні
- Компанія Werner&Merz – виробник професійних хімічних засобів і систем дозування ТМ Tana Professional та еко лінійки хімічних засобів ТМ Green Care Professional.
2009 рік: асортимент компанії поповнився продукцією торгових марок Vileda Professional и Jofel.
2010 рік: підписано угоду про співпрацю з одним із найбільших виробників продукції для позадомашнього використання – Kimberly-Clark Professional.
2018 рік: підписані контракти з двома міжнародними корпораціями:
- корпорація Diversey, портфель компанії «Бетта-Сервіс» поповнився продукцією двох брендів: професійна прибиральна техніка ТМ TASKI і професійна хімія для прибирання та дезінфекції з найширшим асортиментом дозуючих систем ТМ Diversey;
- Підписано контракт з компанією Unger і компанія «Бетта-Сервіс» представила ринку унікальну систему висотної мийки вікон і фасадів із землі.
2019 рік:
- початок співпраці з компанією Truvox International;
- початок співпраці з міжнародною компанією з виробництва гігієнічного прибирального інвентаря для харчової промисловості Vikan.
Цінності співробітників компанії «Бетта-Сервіс»
Клієнтоорієнтованість і відкритість: ми готові відкрито обговорювати з клієнтом усі завдання і поточні питання його/її бізнесу і забезпечувати їх вирішення найбільш оптимальним шляхом.
Відповідальність: ми несемо 100% відповідальність перед клієнтом за свої обіцянки.
Розвиток: ми прагнемо до безперервного розвитку як персоналу, портфеля брендів, продукції компанії, так і сервісу для найкращого задоволення потреб клієнта.
Ефективність: наша мета – бути максимально ефективними як для бізнесу свого клієнта, так і бізнесу своєї компанії.
Одна з місій компанії Essity полягає в тому, щоб через засоби професійної гігієни звести до мінімуму ризики поширення інфекцій в закладах охорони здоров'я. Дослідники з питань гігієни кажуть, що навіть до появи COVID-19 щороку тільки в Європі та Північній Америці 136 тисяч чоловік вмирають від інфекцій, а зараз ці цифри зростають ще більше. Величезна кількість інфекційних захворювань передаються через руки, тому їх гігієна є одним з найбільш успішних способів боротьби з захворюваннями.
Саме це стало вагомою причиною для компанії Essity шукати шляхи і методи покращення гігієни в сегменті охорони здоров’я через розробку інноваційних рішень і кращих продуктів.
Essity провели опитування серед професіоналів в області охорони здоров'я по всьому світу. Ряд питань стосувався тренінгів з правил гігієни рук та їх важливості. 98% респондентів проголосували за те, що гігієна рук грає важливу роль, але 80% зазначили, що хотіли б поліпшити гігієну рук.
Цікаві факти з опитування: 10% респондентів говорять, що вони ніколи не дотримуються рекомендацій, що надають різні провідні організацій, такі, як ВООЗ та інші.
Тренінги дуже важливі, але чи можливо їх зробити більш цікавими і захоплюючими? як ми можемо вчитися і запам'ятовувати інформацію найкращим чином?
Залежно від того, як людина отримує інформацію, вона запам'ятовує різні речі по-різному. Наприклад, якщо ми щось читаємо, то ми запам'ятовуємо 10%, якщо щось чуємо - 20%, якщо ми чуємо і бачимо щось, - запам'ятовуємо більше, але краще всього вчитися за допомогою моделювання або використання гейміфікації, що дає можливість запам'ятовувати 90% інформації.
Ідея була запозичена з прикладу навчання пілотів, коли, перед тим як сідати за кермо літака, вони спочатку проходять симуляційні навчання. Аналогічний підхід можна зустріти і при навчанні хірургів. Саме тому компанія Essity адаптували цей метод для медсестер для навчання правилам гігієни рук.
Дотримуватися чітких правил гігієни рук, визнаних в охороні здоров'я, дуже складно: працівники клінік, лікарень, стоматологічних відділень повинні враховувати безліч нюансів, таких, як час перебування в зоні з пацієнтами, контакти з різними поверхнями тощо. Все це потребує постійної дезінфікції рук. Essity зазначає, що в деяких лікарнях медсестри дезінфікують руки в середньому до 150 разів на день, а іноді навіть цього недостатньо!
Tork VR Clean Hands Training.
Шлях розробки Tork VR Clean Hands Training зайняв у спеціалістів компанії Essity близько 4 років. В розробках приймали участь кращі експерти в різних галузях, щоб переконатися в тому, що спеціалісти сфери охорони здоров'я вчитимуться найкращим чином.
Як працює інструмент віртуальної реальності?
Ви потрапляєте у віртуальний світ лікарні і дбаєте про пацієнтів. У грі ви робите те, що зазвичай робите: дбаєте про хворих, ви біжите, коли спрацьовує сигнал тривоги. Як і в реальному житті в «гострих» ситуаціях вам потрібно запам'ятовувати і виконувати всі кроки.
Гра нагадує вам про алгоритм гігієни і надає поради та рекомендації при переході від одного завдання до іншого, а також про те, які кроки слід робити при переході від пацієнта до пацієнта. І буде неможливо пройти в грі далі, не виконавши всі необхідні дії.
Сама гра - це тест. В кінці гри ви побачите, наскільки добре ви виконали тест і які помилки у вас були. Tork VR Clean Hands Training став дуже успішним з моменту запуску в кінці 2019 року – додаток завантажили 2860 користувачів.
Наразі задача другого етапу – зробити додаток більш доступним, спеціалісти Essiti працюють над форматами для поширення своєї розробки серед якомога більшої кількості працівників медичної галузі.
Компанія «Бетта-Сервіс» - офіційний імпортер продукції TORK на території України.
З питань співпраці звертайтеся за телефоном: (044) 394-94-00
Суспільне життя поступово відновлюється, починають працювати громадські заклади: ресторани, кафе, готелі. Перед відновленням роботи підприємства потрібно провести ретельне прибирання території та обладнання. На що необхідно звернути увагу?
Підготовка до прибирання.
- Проведіть ревізію у кімнаті клінера, щоб знати, чи є в наявності всі необхідні інструменти, миючі засоби та засоби індивідуального захисту (ЗІЗ) для проведення ретельного прибирання.
- Вимийте і продезінфікуйте існуючі/нові інструменти для прибирання та ЗІЗ перед використанням.
- Переконайтеся, що ЗІЗ, інструменти, місця їх зберігання, миючі засоби та дозуючі системи підходять для поставлених завдань, тобто не пошкоджені, не зношені, а термін їх придатності не закінчився.
- Перегляньте програму управління безпекою харчової продукції, план кольорового кодування, протоколи прибирання і дезінфекції. Впевніться, що програма включає в себе заходи з безпеки в зв’язку з Сovid-19
- Переконайтеся, що співробітники пройшли підготовку, навчання та перевірку знянь.
Основні місця, на які слід звернути особливу увагу під час прибирання перед відновленням роботи закладів всередині:
Перед відновленням роботи необхідно переконатися в безпеці на підприємстві, правильному функціонуванні систем кондиціонування, санітарних систем, систем водопостачання, пралень, миття посуду, миття і сушіння рук.
- Всі місця зберігання харчової продукції та харчове обладнання (від сировини до точок роздачі/упаковки/доставки).
- Всі поверхні, що контактують з харчовою продукцією: відкриті і закриті, щілини та отвори.
- Сантехнічне обладнання: раковини, душові, ванни, біде, туалети, зливні отвори і водостоки.
- Текстиль: серветки, скатертини, постільна білизна; м'які меблі: дивани, матраци, килими, штори, жалюзі, фіранки.
- Всі тверді поверхні: столи, стільці, підлоги, стіни, стелі, освітлювальні прилади, труби, рами, кабельні короби.
- Увесь посуд: столові прилади, тарілки, склянки, бокси для приправ/серветок.
- Всі місця відпочинку: бари, спортивні зали, басейни (стежте за тим, щоб концентрація дезінфікуючого засобу у воді була на необхідному рівні), сауни і спа.
- Захисний одяг: багаторазові комбінезони, фартухи, рукавички, захисне взуття.
- Всі механізми.
Очищення відкритих просторів.
Пил та сміття скупчуються на будь-яких відкритих поверхнях. Забруднювачами можуть бути комахи і сліди грибків, - вони є небезпечними і як патогени, і як сторонні предмети. Такі забруднення легко видаляються щітками, протиранням сухою або вологою серветкою або мікрофіброю, за допомогою професійного пилососа. Бруд можна видалити як сухою щіткою, так і вологою.
Важливо: після очищення поверхні необхідно її продезінфікувати.
Ретельне прибирання і дезінфекція.
Забруднення є не тільки на відкритих поверхнях, вони можуть потрапляти глибоко в обладнання, з'єднувальні механізми, і якщо бруд своєчасно не видаляється, такі місця перетворюються на ідеальне середовище для мікробів і грибків, а також епіцентр розповсюдження забруднень при кожному новому використанні обладнання. Щоб звести цей ризик до мінімуму, потрібно розбирати обладнання, ретельно промивати і дезінфікувати його, а також увесь інвентар, що контактує з продуктами харчування і санітарне обладнання перед кожним новим використанням. Елементи обладнання можна прочистити щіткою (сухою або вологою), протерти сухою або вологою серветкою/мікрофіброю або пропилососити. Як і належить, після очищення деталі необхідно продезінфікувати.
Після очищення необхідно зробити наступні кроки:
- Помийте і продезінфікуйте багаторазові прибиральні інструменти та ЗІЗ.
- Зберігайте інвентар правильно, наприклад, на спеціальних дошках або настінних кріпленнях.
- При відновленні роботи закладу/підприємства переглянете стандартні заходи з прибирання та дезінфекції і посильте їх з метою упередження розповсюдження вірусів.
Компанія «Бетта-Сервіс» - офіційний імпортер продукції Vikan на території України.
З питань співпраці звертайтеся за телефоном: (044) 394-94-00
Новый стандарт бумажных полотенец для туалетов с высокой проходимостью, где персоналу необходимо максимально оптимизировать время уборки и поддерживать надлежащий поток посетителей
Additional Info
- Cистема H5- Tork PeakServe® полотенца с непрерывной подачей
- Цвет Белый
- Артикул 100585
- Cлои 1
- Печать нет
- Тиснение нет
- Ширина до сложения 20,1
- Длина до сложения 22,5
- Ширина после сложения 20,1
- Длина после сложения 8
Відтепер лінійка Tork PeakServe пропонує диспенсери стандартного, зменшеного (міні) розміру, а також вбудовані диспенсери. Ці рішення задовільняють будь-які потреби підприємства та дозволяють використовувати єдиний тип витратних матеріалів у будь-якому з видів диспенсерів даної лінійки.
Купуй 3 коробки вузкопанельних рушників з безперервною подачею та отримай 1 коробку у подарунок.
Вигідна пропозиція діє з 22 червня 2020 року до 22 липня 2020 року*
* пропозиція дійсна до закінчення акційного товару.
Пропозиція діє на території України, крім тимчасово окупованої території і території ООС.
За більш детальною інформацією ви можете звернутися до вашого менеджера або за телефоном: +38 (044) 394-94-00.
На кожному харчовому підприємстві найбільшу загрозу для безпеки продуктів становлять хвороби харчового походження. Щороку в Європейському Союзі реєструється 320 000 випадків зараження, проте їх реальна кількість, ймовірно, набагато вище.
За оцінками ВООЗ, у світі щорічно відбувається 600 мільйонів харчових отруєнь.
Хвороби харчового походження викликаються продуктами, зараженими патогенними, такими як бактерії, віруси і паразити. Багато видів таких мікроорганізмів широко розповсюджені в природі і розмножуються на свіжих фруктах і овочах, а також у системі травлення сільськогосподарських тварин. Вони потрапляють в організм людини з їжею та напоями, осідають в шлунково-кишковому тракті і викликають отруєння (коліки, нудота тощо). Далі частина з них потрапляє в кров і розноситься по всьому організму, вражаючи нирки, печінку і серце. Таким чином, негативні наслідки захворювань, викликаних неякісною їжею, можуть варіюватися від незначних симптомів до серйозної загрози життю людини.
Зараження продуктів може статися на всьому шляху: від виробництва до столу споживача, тому профілактика і суворий контроль потрібні на кожному етапі. Проблема захворювань харчового походження має особливе значення для всіх, хто піклується про охорону безпеки харчової продукції та працює в сфері виробництва харчування.
Алергени.
Контроль харчових алергенів - невід'ємна частина харчової безпеки. У споживачів, які страждають різними видами харчових алергій або непереносимості, навіть невелика кількість продукту, до якого вони чутливі, може викликати нездужання, а в деяких випадках – потенційно смертельний анафілактичний шок.
У Регламенті Європейського Союзу 1169/2011 (4) і 1169/2011 (5) (поправки до ЄС 1169/2011), що регулюють маркування продуктів харчування, перераховані 14 алергенів, про наявність яких в продукті необхідно попереджати.
Багато продуктів із вищезазначеного списку часто входять до складу напівфабрикатів, які вживає людина, а отже, таке розповсюджене використання підвищує ризик їх випадкового потрапляння в інші продукти. Тому для підвищення безпеки продуктів харчування на виробництвах необхідні заходи з мінімізації ризиків перехресного занесення алергенів в інші продукти.
Сторонні предмети, що потрапляють в продукти харчування.
Найчастіше причиною для претензій споживачів до виробників, магазинів і контролюючих органів є сторонні предмети, тобто те, що не має відношення до продукту. Такі випадки не є винятком і для топових виробництв, які максимально дбають про безпеку харчових продуктів. Навіть якщо сторонні предмети не несуть загрози життю і здоров’ю споживачів, все-одно, на їхню думку, немає нічого більш відразливого.
Широке обговорення даної проблеми у ЗМІ та інтернет-просторі спонукає виробників робити все можливе для запобігання подібних інцидентів.
HACCP. Зведення ризиків забруднення продуктів харчування до мінімуму.
Як і в багатьох інших галузях, в харчовій промисловості існує безліч способів контролю якості, однак ключове значення і поширення набула концепція аналізу ризиків і критичних контрольних точок HACCP. Система була розроблена з метою аналізу і контролю біологічних, хімічних і фізичних ризиків на всіх етапах: виробництві сировини, його закупівлі, обробці, стадії виробництва і розподілу кінцевого продукту.
Прибирання і дезінфекція - невід'ємні складові HACCP в харчової промисловості.
Правильно виконані процедури з прибирання/дезнфекції на харчових виробництвах мінімізують ризики мікробних/алергенних забруднення і попадання сторонніх предметів в продукт.
4 фактори, що впливають на якість прибирання:
- Час
- Температура
- Чистячі засоби
- Механічна робота/кінетична енергія
Важливо: жоден з цих факторів не працює окремо, тому для досягнення найкращого результату вони повинні комбінуватися. Також потрібно пам’ятати, що роль кожного з вищезазначених критеріїв багато в чому залежить від зони очищення та типу забруднення.
При ручному прибиранні можливості застосування факторів «чистячі засоби» та «температура» обмежені, оскільки вони безпосередньо впливають на оператора. В такій ситуації важливо, щоб інвентар для прибирання дозволяв зробити очистку ефективною і раціональною в умовах обмеженості часу та доданих зусиль. Професійний інвентар для прибирання відіграє основну роль у досягненні високих результатів очистки та зведенні до мінімуму ризиків мікробного/алергенного зараження, попадання сторонніх предметів або перехресного забруднення.
Професійний інвентар має бути:
- функціональним (ефективним і раціональним);
- продуманим з точки зору гігієни (інвентар повинен легко митися);
- довговічним;
- різного кольорового оформлення, що дозволяє розділити зони і простір виробництва на кольорові зони.
Кольорове кодування як засіб підвищення якості та безпеки продуктів харчування.
Система кольорового кодування легко впроваджується на будь-яке харчове виробництво і має безліч переваг для поліпшення гігієнічних умов в рамках програми HACCP.
Застосування професійного інвентарю різних кольорів мінімізує ризик перехресного забруднення, покращує якість і безпеку продуктів харчування і захищає репутацію компанії. Кольорове кодування застосовується на різних етапах і стадіях виробництва при очищенні поверхонь і обладнання.
Як працює кольорове кодування.
Так, наприклад, зелений колір допоможе позначити інвентар, яким миють підлогу виключно у виробничих приміщеннях, чорний колір часто використовують для очищення каналізації, технічних приміщень і прилеглій території, оскільки на ньому не видно бруду, а для очищення поверхонь, що контактують з продуктами харчування, використовується інвентар блакитного кольору, - продуктів того ж кольору практично не буває, і це дозволяє легко помітити в них шматочки пластику або чужорідних волокон.
Інші кольори можна вибрати, щоб виділити інструменти, які використовуються, при контакті з певними алергенами або миючими засобами. Подібна практика дозволяє запобігти випадковому потраплянню алергенів в гіпоалергенні продукти, а також потраплянню хімікатів на обладнання. Замість введення нових кольорів для алергенів або миючих засобів, на ручки інструментів можна надягати гумові кільця інших кольорів – так можна позначити обладнання, яке контактує з тими чи іншими речовинами.
Кольорове кодування застосовується на виробничих цехах і конвеєрних лініях. Такий «зональний контроль» має на увазі використання інвентарю конкретного кольору виключно в певних місцях або на певних лініях. Наприклад, зелений колір може бути закріплений за обладнанням і виробничими лініями, де обробляються або готуються різні види м'яса, а синій колір буде застосовуватися там, де сире м'ясо обробляється. Це дозволить звести до мінімуму ризик перехресного мікробного зараження. Для того щоб контролювати алергени, можна застосовувати помаранчевий, рожевий, фіолетовий і салатовий інвентар.
Зручність використання методу відстежується у зберіганні інвентарю: співробітники знають, де слід використовувати і зберігати кожен з інструментів завдяки кольору, що закріплений за певним обладнанням або етапом виробництва.
Кольорове кодування максимально збільшує термін служби обладнання, скорочуючи таким чином витрати на нього. Продумана і задокументована система кодування дозволяє вести більш точний облік інвентарю, замовляти інструменти за необхідністю.
Важливо: немає юридичних вимог до кольору і зон, де буде застосовуватися інвентар, кожен керівник або команда по впровадженню НАССР на підприємстві може вибрати свою власну зручну схему.
Компанія «Бетта-Сервіс» - офіційний імпортер продукції Vikan на території України.
З питань співпраці звертайтеся за телефоном: (044) 394-94-00
Світова пандемія COVID-19 впливає на всі сфери життя. Щоб забезпечити постійне надання ключових продуктів та послуг у цей час, уряди у всьому світі визначили «ключових працівників», діяльність яких є важливою для реагування на COVID-19. У перелік провідних працівників входять особи, які займаються виробництвом їжі, переробкою, продажем та доставкою. Сюди входять також ті, хто надає продукцію та послуги, необхідні для забезпечення належної гігієни харчової промисловості.
Рішення про призначення цих працівників "ключовими" відображає необхідність безперебійного постачання безпечної та якісної їжі для населення. На нещодавньому вебінарі Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо коронавірусу було сказано, що працівники харчового сектору, як і працівники сфери охорони здоров’я на сьогодні відіграють акцентну роль у підтриманні життєдіяльності населення. Отже, забезпечення здоров'я людей, які виробляють товари та послуги у нелегкий період, є пріоритетним завданням.
Нагадаємо, що таке COVID-19.
COVID-19 - новий штам коронавірусу SARS-CoV-2, який був виявлений в Ухані, Китай, у 2019 році. SARS є абревіатурою для сильного гострого респіраторного синдрому, а CoV - коронавірусу.
Як поширюється коронавірус?
Вірус SARS-CoV-2, що викликає коронавірусне захворювання Covid-19, може потрапити в повітря через дихання, чхання або кашляння інфікованої людини і залишатися там після цього заразним протягом трьох годин.
Отже повітряно-крапельний шлях передачі є одним із головних. Передача вірусу може також відбуватися шляхом дотику до забрудненого предмета та подальшого дотику до слизових оболонок рота, носа чи очей.
Недавнє дослідження показало, що SARS-CoV-2 може зберігати життєздатність на картоні до 24 годин, на пластикових і нержавіючих поверхнях 2-3 дні. Однак мідні поверхні інактивують вірус приблизно за чотири години. Виживання на одязі та волоссі вірусу поки невідомо.
Життєздатність вірусів на поверхнях залежить від наступних факторів:
- тип поверхні;
- наявність органічного матеріалу (біологічні рідини, біоплівка, харчове сміття);
- температура;
- відносна вологість;
- специфіка штаму вірусу.
Європейське агентство з безпеки продуктів харчування EFSA заявило, що в даний час немає доказів того, що їжа є джерелом або маршрутом передачі COVID-19. Досвід попередніх спалахів коронавірусів показує, що передача через споживання їжі не відбувалася.
Однак мікроби, що розлітаються під час кашляння/чхання хворої людини, осідають на поверхню готових до вживання продуктів, таких як фрукти, овочі та хлібобулочні вироби, та на поверхні, з якими ці продукти контактують. Також вірус може передаватися через забруднені руки під час обробки.
Щоб знизити ризики зараження інфекцією через продукти необхідно:
- ретельно мити або очищати свіжі фрукти та овочі до вживання;
- захищати всі продукти, призначені для продажу, захисною плівкою/упаковкою виробника.
Чи підвищені ризики ключових працівників харчової промисловості?
Люди, які займаються виробництвом, переробкою, продажем та доставкою продуктів харчування, гігієнічних товарів та послуг, робітники сфери клінінгу зобов'язані працювати в тісному контакті з іншими людьми у закритих приміщеннях, тому вони є в групі ризику зараження вірусом.
Працівники вищезазначених сфер можуть заразитися через поверхні та обладнання, з якими контактували заражені працівники чи громадськість.
До «гарячих точок» контакту на виробництві можна віднести:
- ручки дверей;
- поручні, турнікети;
- панелі ліфтів та кнопки виклику;
- обладнання для прибирання (ручки візків, техніка);
- крани;
- інвентар для чищення посуду;
- гроші;
- платіжні картки;
- візки для харчових продуктів тощо.
Також потенційно небезпечними є туалети, роздягальні, офіси, їдальні та транспортні засоби. Враховуючи останні наукові дані щодо виживання коронавірусу на поверхнях, - вони також можуть значно підвищити ризик зараження COVID-19 ключовими працівниками харчової промисловості.
Як можна звести до мінімуму ризик зараження COVID-19 працівниками?
Міністерство охорони здоров’я (МОЗ) та Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) дають наступні рекомендації:
- регулярно та ретельно мити/обробляти руки милом/спиртовмісними засобами;
- дотримуватися гігієни кашлю та чхання;
- уникати тісного контакту (відстань 2 метри) з тим, хто кашляє та чхає;
- носити засоби індивідуального захисту (рукавички, захисні маски, окуляри, захисний одяг, бахили).
Компанія «Бетта-Сервіс», національний постачальник професійних комплексних рішень на території України безперебійно продовжує забезпечувати свої клієнтів ключових секторів (харчова промисловість, сегмент охорони здоров’я, HoReCa) засобами індивідуального захисту (рукавички, маски, захисні костюми, бахили); засобами для гігієни рук (миття/дезінфекція); професійною хімією для миття/дезінфекції; інвентарем для прибирання; господарською групою товарів: серветки, губки, рукавички тощо.
Ми допомагаємо забезпечити санітарно-гігієнічними засобами сегменти, які щоденно підтримують життєдіяльність людей по всій території України.
Нагадуємо: серед дій, спрямованих на убезпечення розповсюдження COVID-19 в ключових робочих умовах можна виділити:
- підвищення обізнаності про симптоми COVID-19;
- негайне повідомлення керівників про будь-які ознаки хвороби;
- недопуск працівників із симптомами захворювання до робочого місця;
- гігієна рук;
- фізичне дистанціювання персоналу;
- регулярні гігієнічні та санітарні процедури (прибирання «гарячих зон» та дезінфекція).
Рекомендації сегментам харчової промисловості, супермаркетам для убезпечення ключових працівників від ризиків зараження.
- дистанціювання працівників на лініях;
- забезпечення працівників масками/щитами та станціями дезінфекції рук;
- використання засобів дезінфекції для очищення ручок візка та кошика;
- встановлення захисних екранів між персоналом та громадськістю;
- використання безконтактних платіжних карток та обмеження у користуванні особистими сумками;
- забезпечення ЗІЗ;
- забезпечення достатньої кількості матеріалів для пакування продуктів;
- забезпечення якісними хімічними засобами та обладнанням для чищення.
На сьогоднішній день чистота та гігієна набула важливого значення. Ключові працівники компанії «Бетта-Сервіс» безперебійно працюють, щоб допомогати своїм клієнтам мінімізувати ризик зараження COVID-19 та забезпечити постійне виробництво безпечної їжі. Команда «Бетта-Сервіс» надає пріоритет здоров’ю та добробуту своїх працівників та працівників клієнтів, дотримуючись відповідних рекомендацій, і ми закликаємо всіх робити те саме.
Ми завжди на зв’язку і готові надати підтримку та консультації нашим клієнтам, відповісти на всі нагальні питання, допомогти знайти правильне і дієве рішення.