Добрий день, шановні клієнти.

У зв'язку із введенням карантинних заходів в Україні, компанія "Бетта-Сервіс" з 17.03 перебудовує робочий режим і комунікацію.

Ми розуміємо соціальну відповідальність і необхідність цих заходів для якнайшвидшого закінчення пандемії.

Ми розуміємо, що наша робота є частиною безпеки вас і ваших гостей, і в поточному режимі вибудовуємо процеси таким чином, щоб ми могли приділити увагу і обробити кожен ваш запит або звернення в нашу компанію. Всі роботи і наші домовленості будуть виконуватися в штатному режимі і терміни реалізації не постраждають. Наші фахівці обробляють ваші замовлення в телефонному режимі і організовують доставку товару та сервіс.

Ми робимо все можливе, щоб наша співпраця не постраждала, а тільки зміцнилася.

Бажаємо здоров'я та благополуччя.

З повагою команда компанії "Бетта-Сервіс".

Уляна Супрун у своєму пості у соціальній мережі Facebook дає рекомендації для керівників закладів громадського харчування, де готують та подають їжу. Ці поради також доречні і для інших закладів, куди приходять відвідувачі!

Задача керівників громадських закладів у період поширення інфекції covid-19 та інших вірусних інфекцій створити необхідні умови для відвідувачів, забезпечивши їх доступом до якісних і дієвих витратних матеріалів для гігієни рук: достатньої кількості мила, серветок чи рушників для витирання рук, спиртовмісних дезінфіктантів.

Антисептики з дозаторами мають бути на помітному місці, аби кожен міг ними скористатися. На видних місцях у ресторанах (будь-яких інших громадських закладах) необхідно розмістити інструкції про те, як правильно мити руки і як користуватися антисептиком.

Рекомендації від Уляни Супрун для керівників закладів громадського харчування та інших закладів, куди приходять відвідувачі

Уляна Супрун залишила посилання на інструкцію від ВООЗ https://bit.ly/2DMpf3y 

Також вона зазначила, що важливу роль відіграє перепланування простору таким чином, щоб відвідувачі закладу не сиділи дуже близько один до одного, або щоб в приміщенні не перебувало занадто багато людей.

Рекомендації:

  • зробіть перестановку у приміщенні та скасуйте/перенесіть великі зібрання людей, особливо, якщо це люди літнього віку;
  • регулярно провітрюйте приміщення, що найменше кілька разів на день;
  • мийте та дезінфікуйте поверхні, до яких часто торкаються люди: столи, ручки дверей, спинки стільців тощо;
  • пам’ятайте, що одного миття простою водою і мікрофіброю недостатньо, але така процедура не буде зайвою і також зменшує ризик поширення інфекцій. Процедура обов’язкова, якщо на поверхнях помітний бруд.

Щодо дезінфекції Супрун зазначила: «Центр по контролю та запобіганню хвороб США вважає найбільш ефективними і дієвими рішеннями спиртові розчини, що містять щонайменше 70% спирту та засоби для дезінфекції».

Важливо дотримуватися інструкцій виробника під час використання всіх засобів для чищення та дезінфекції (наприклад, концентрації, способу нанесення та часу впливу тощо).

Рекомендації від Уляни Супрун для керівників закладів громадського харчування та інших закладів, куди приходять відвідувачі

Людина, яка дезінфікує поверхні, має робити це в рукавичках. Якщо вони одноразові, їх не можна використовувати повторно. Якщо багаторазові, - вони мають бути призначені лише для дезінфекції і  належним чином дезінфікуватися після використання.

Для персоналу закладів громадського харчування (інших закладів) Уляна порадила постійно нагадувати про важливість гігієни рук, особливо людям, які готують їжу!

Руки обов’язково мити:

▪ перед початком роботи;
▪ після обробки або приготування сирої їжі;
▪ після контакту з будь-якими відходами і сміттям;
▪ після миття чи дезінфекції;
▪ після користування туалетом;
▪ після видування носа, чхання або кашлю (тут також важливо нагадати персоналу про етикет чхання і кашлю);
▪ після куріння;
▪ після контакту з грошима
▪ після користування телефоном;
▪ після торкання свого обличчя чи волосся.

Обов’язково забезпечити персонал усім необхідним для миття рук.

У місцях приготування їжі повинні бути передбачені окремі мийки для миття рук.

Важливо! Сушарки для рук не підходять для використання в зонах приготування їжі. Тому треба подбати про достатню кількість одноразових паперових рушників для витирання рук.

Також доречно надрукувати інструкції про миття рук в робочих приміщеннях. Розіслати інструкції та інформацію щодо симптомів COVID-19, способів запобігання хвороби, зазначити, що в разі виявлення перших ознак захворювання треба залишатися вдома (!).

Рекомендації від Уляни Супрун для керівників закладів громадського харчування та інших закладів, куди приходять відвідувачі

Важливо обговорити зміни у роботі, оплату і все, що стосується цього питання, аби працівники знали свої права і мали алгоритм дій у різних випадках.

Якщо ваші працівники нещодавно відвідували країни з великою кількістю випадків COVID-19 (Італію, Китай, Корею, Іран, Францію, Німеччину, Іспанію), варто попросити їх залишатися вдома та бути на зв’язку зі своїм сімейним лікарем. Обов’язково потрібно залишатися вдома, якщо є симптоми гострої респіраторної інфекції, але при цьому самопочуття нормальне.

Уляна Супрун зазначила, що вірус не може передаватися через їжу.

Досвід боротьби з SARS-CoV та MERS-CoV свідчить про те, що люди не можуть заразитися вірусом через їжу. До цього часу немає жодних доказів того, що це відбувається і з SARS-CoV-2.
Коронавіруси потребують «господаря» (тварину чи людину), і не можуть «рости» в їжі. Однак, завжди важливо дотримуватися належних правил гігієни під час приготування продуктів (ретельно і часто мити руки, відокремлювати сире м'ясо від інших продуктів, готувати до потрібної температури, охолоджувати продукти, залишати в холодильнику приготовану їжу).

Відомо також, що термічна обробка (щонайменше 30 хвилин) при температурі 60 °C була ефективною для знищення SARS-CoV.

Важливе питання: чи є сенс використовувати рукавички персоналом закладу?

Ульяна Супркн радить та зазначає, що часте і ретельне миття рук - це головний пріоритет, не дивлячись на те, використовуються рукавички чи ні.
Якщо власники закладів хочуть запровадити практику носіння рукавичок, передусім персонал має бути цьому навчений.

Важливі правила використання рукавичок.

Мити руки потрібно перед тим, як одягнути рукавички, між зміною рукавичок і після їх зняття. Використовувати одні рукавички для однієї дії, після чого змінювати рукавички на нові. Наприклад, якщо кухар готував м’ясо, а потім йому треба приготувати салат, потрібно зняти рукавички, помити руки і одягнути нові. Так само варто вчинити, якщо кухар готував їжу, а потім торкнувся волосся чи свого обличчя.

Проблема використання рукавичок полягає в тому, що в ситуаціях, коли персонал не проходить належного навчання щодо безпеки харчових продуктів, відповідно неправильно використовує рукавички, - ризик забруднення навіть зростає. Наприклад, якщо використовуються одні й ті ж рукавички для приготування їжі та протирання поверхонь. Цього не можна робити. Крім цього, при тривалому носінні рукавичок без частої зміни і миття рук бактерії на шкірі швидко розмножуються завдяки теплому вологому середовищу. Якщо рукавички рвуться або знімаються і їжа обробляється без належного миття рук, велика кількість бактерій може переноситися в їжу http://bit.ly/2vkZAy4

Часто носіння рукавичок створює ілюзію чистоти, тому працівники, які їх носять, рідше або менш ретельно миють руки. Це підтверджують дослідження http://bit.ly/39Md1Gf

Важливо пам’ятати і наголошувати, що рукавички НЕ замінюють миття рук!

❗Власники закладів, будьте відповідальні! Перегляньте ці рекомендації, зробіть усе можливе, щоб їх виконати. Пам’ятайте, що від ваших дій залежить здоров’я як ваших працівників, так і відвідувачів. Загалом, ці поради доречно і потрібно виконувати завжди, не лише в період карантину та поширення вірусів.

Сьогодні важко знайти людину, яка не чула про коронавірус. З кожного куточка лунають різні новини, йдуть гарячі обговорення у соціальних мережах, багато людей відслідковують світову та державну статистику, і як результат - паніка все більше охоплює населення. Нестача інформації, її різнорідність та відсутність довіри до почутого або прочитаного призводить до емоційних вчинків та помилкових рішень і дій.

У цій ситуації є важливою роль бізнесу. Представники, власники, управлінці бізнесу, пов’язаного з безпосереднім контактом з людьми, громадськими місцями, такими, як торгові центри, бізнес центри, вокзали, аеропорти, супермаркети, лікарні, івент-холи, ресторани тощо, де є постійне велике скупчення людей, мають прийняти жорсткі міри для попередження розповсюдження будь-яких вірусів, особливо коронавірусу.

По-перше, неможна переоцінити пояснення керівництвом або запрошеними медичними спеціалістами правил безпечного поводження, способів захисту і логіки дій при підозрі захворювання кожному співробітнику закладу.  Тут важливі як інформування, опрацювання навичок, так і мемо-матеріали для нагадування. По-друге, пояснення працівникам фронт-офісу правильної поведінки з гостями закладу сьогодні може вберегти бізнес від значних втрат та негативних наслідків.

Всесвітня організація охорони здоров’я оцінила комунікацію щодо коронавірусу як найважливіший механізм його стримування.

В даній статті ми зібрали основні рекомендації та інструкції міжнародних і державних установ, якими ви можете користуватись та поширити.

Але головне – скажіть паніці «НІ!»

Covid 19: як уберегти свій бізнес, співробітників компанії і своїх клієнтів

Як компанія, яка є громадським місцем/місцем скупчення людей, може сприяти попередженню вірусних захворювань та коронавірусу:

1️⃣ Донесення до своїх співробітників правдивої/актуальної інформації стосовно COVID-19 та перевірка знань.

2️⃣ Посилення санітарно-гігієнічних норм на будь-якому об’єкті (регулярне вологе прибирання усіх поверхонь із застосуванням хімічних засобів та дезінфектантів; забезпечення гігієнічних кімнат необхідними витратними матеріалами (рідке мило для рук, диспенсери із дезінфікуючими спиртовмісними засобами для рук, рідкі засоби для дезінфекції сидінь унітазів, паперові одноразові рушники).

3️⃣ Інструкції для співробітників з контактними телефонами та адресами медичних закладів.

4️⃣ Особиста гігієна: ретельна гігієна рук, захисні індивідуальні маски.

5️⃣ В разі виявлення симптомів захворювання співробітник має залишитися вдома та звернутися за медичною допомогою.

Для громадських закладів, сегмента охорони здоров’я особливо важливо підтримувати високі стандарти чистоти і гігієни та проводити регулярні заходи на попередження розповсюдження інфекцій, серед яких: обробка поверхонь професійними, якісними дезінфікуючими засобами, правильне миття/дезінфекція шкіри рук, чистий змінний одяг (який необхідно прати після кожного контакту з хворим пацієнтом), захисний спец. одяг, захисні маски, рукавички тощо.

Зверніть увагу та роздрукуйте наступні матеріали:

ЩО НЕОБХІДНО ЗНАТИ ПРО КОРОНАВІРУС

ЯК ЗНИЗИТИ РИЗИК ІНФІКУВАННЯ КОРОНАВІРУСОМ

ЕФЕКТИВНА ГІГІЄНА ТА ДЕЗІНФЕКЦІЯ  РУК

McKinsey & Company - міжнародна консалтингова компанія, що спеціалізується на вирішенні завдань, пов'язаних зі стратегічним управлінням бізнесу, рекомендує компаніям сфокусуватися на наступних 7 кроках для мінімізації наслідків для Вашої компанії.

1️⃣  Захистити своїх працівників.

2️⃣  Створити кросфункціональну команду, яка відповідатиме за реакцію на кризу за ключовими напрямами і підпрядковуватиметься безпосередньо СЕО.

3️⃣  Забезпечити достатню ліквідність, щоб пережити важкі часи.

4️⃣  Стабілізувати ланцюжок поставок.

5️⃣  Передбачати поведінку своїх ключових споживачів і задовольняти їхні потреби.

6️⃣  Репетирувати кризові плани.

7️⃣  Ставити собі ширшу мету і допомагати своїм спільнотам.

Рекомендуємо детально ознайомитись з інформацією у статті  McKinsey & Company

Covid 19: як уберегти свій бізнес, співробітників компанії і своїх клієнтів

 

Базова інформація.

Коронавірусів багато?

Так! Коронавіруси - це велика група поширених вірусів, ураження якими можуть проходити безсимптомно, у вигляді  звичайної застуди та переходити у форми більш серйозних захворювань, такі як бронхіт і пневмонію, за умови ігнорування симптомів і відсутності належного лікування. Деякі коронавіруси вражають тільки тварин і є безпечними для людей. Коронавірус COVID-19 – це новий штам, який було виявлено уперше у людини в місті Ухань, провінція Хубей, Китай. Ймовірно вірус має тваринне походження. 

Існує кілька різних типів коронавірусів людини:

  • коронавірусна хвороба COVID-19;
  • респіраторний синдром на Близькому Сході (MERS);
  • коронавіруси з важким гострим респіраторним синдромом (SARS).

Важливо відмітити, що рівень смертності від COVID-19 значно менший, ніж від інших видів в групі штамів.

Як передається COVID-19?

COVID-19 передається від зараженої людини іншим:

  • повітряно-крапельним шляхом (при кашлі та чханні);
  • тісний особистий контакт, наприклад, дотик або рукостискання;
  • через брудні руки: дотик до об'єкта або поверхні з вірусом, потім дотик обличчя (рота, носа або очей);
  • рідко через фекалії.

Covid 19: як уберегти свій бізнес, співробітників компанії і своїх клієнтів

Які симптоми коронавірусної хвороби? Коли ми повинні негайно звертатися до лікарів?

Перші ознаки і симптоми зараження новим коронавірусом можуть з'явитися через чотирнадцять днів після зараження і можуть включати загальні респіраторні симптоми: лихоманку, кашель, задишку і утруднене дихання. У більш складних випадках та при відсутності належного лікування, інфекція може викликати пневмонію, важкий гострий респіраторний синдром, ниркову недостатність.

Закликаємо при перших ознаках вище зазначених симптомів звернутися до сімейного лікаря.

ВАЖЛИВО! Щоб попередити зараження рідних, знайомих та інших людей дотримуйтесь низки наступних рекомендацій:

  • Не виходьте на вулицю, якщо захворіли.
  • Не контактуйте тісно з іншими людьми.
  • Під час чихання/кашлю обов’язково прикривайте рот і ніс паперовими серветками, після чого утилізуйте серветки в закритий смітник, а руки – вимийте.
  • Ретельно мийте руки і обробляйте їх антисептичними засобами після відвідання гігієнічних кімнат і громадських місць (магазинів, громадського транспорту тощо).
  • Використовуйте одноразову індивідуальну захисну маску, періодично змінюючи її на нову (по мірі зволоження).

Covid 19: як уберегти свій бізнес, співробітників компанії і своїх клієнтів

Як захиститися? Які методи профілактики?

Хоча на сьогоднішній день ще немає вакцини для запобігання зараження новим коронавірусом COVID-19, слідуючи порадам МОЗ та ВООЗ, можна знизити ризик зараження.

Важливо дотримуватися стандартних запобіжних заходів для попередження захворювання респіраторними вірусами:

  • Регулярно та ретельно мийте руки з милом; використовуйте дезінфікуючий засіб для рук на спиртовій основі (особливо в громадських місцях!).
  • Подбайте про оточуючих - прикривайте рот і ніс ліктем або серветками, коли кашляєте або чхаєте.
  • Намагайтеся не доторкатися до очей, носа і рота, якщо ваші руки не чисті.
  • Уникайте тісного контакту з хворими та людьми з ознаками хвороби.
  • Уникайте спільного використання посуду, склянок, постільної білизни та інших предметів домашнього вжитку, якщо ви захворіли.
  • Очистіть і продезінфікуйте поверхні в квартирі або офісі, яких ви часто торкаєтеся.
  • Гарно провітрюйте приміщення, в якому знаходитесь.
  • Залишайтеся вдома, не ходіть на роботу, в школу і громадські місця, якщо захворіли.
  • Зверніться за допомогою до лікаря.

Ця інформація є актуальною станом на 4 березня 2020 року. Так як ситуація змінюється, ми залишаємо право змінювати та  доповнювати інформацію.

Бережіть себе! Здоров’я вам, кожному співробітнику та вашим гостям!

Covid 19: як уберегти свій бізнес, співробітників компанії і своїх клієнтів

Купуй! Сортуй! Заощаджуй!

Купуй! Сортуй! Заощаджуй! Знижка 20% на кольорові мішки для сміття ТМ «Чистий та Розумний»!*

Природні катаклізми, гори сміття, забруднення ґрунтів і повітря, що викликані діяльністю людини, спонукають перейти від пишномовних слів до конкретних дій. Почати можна з простого – із сортування сміття.

Сміття НЕМАЄ – є цінна СИРОВИНА!

Вирішити завдання по грамотному сортуванню відходів в ресторані, готелі або на об'єкті комерційної нерухомості допоможуть кольорові надміцні мішки для сміття.

Умови пропозиції:

*Пропозиція дійсна при мінімальному замовленні кольорових мішків в асортименті ТМ «Чистий та Розумний», власної торгової марки компанії «Бетта-Сервіс», на суму від 5000 грн. з ПДВ.

Знижки не сумуються.

У пропозиції беруть участь такі кольорові мішки ТМ «Чистий та Розумний»:

Артикул

Найменування

2089803

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 120 л / 20 шт., 70*110, 25 мкм, жовті, HDLD, шт

2089804

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 120 л / 20 шт., 70*110, 25 мкм, зелені, HDLD, шт

2089801

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 120 л / 20 шт., 70*110, 25 мкм, сині, HDLD, шт

2089802

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 120 л / 20 шт., 70*110, 25 мкм, червоні, HDLD, шт

2090403

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 160 л / 20 шт., 90*110, 30 мкм, жовті, HDLD, шт

2090404

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 160 л / 20 шт., 90*110, 30 мкм, зелені. HDLD, шт

2090401

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 160 л / 20 шт., 90*110, 30 мкм, сині, HDLD, шт

2090402

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 160 л / 20 шт., 90*110, 30 мкм, червоні, HDLD, шт

2091103

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 240 л / 10 шт., 100*120, 40 мкм, жовті, HDLD, шт

2091104

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 240 л / 10 шт., 100*120, 40 мкм, зелені HDLD, шт

2091101

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 240 л / 10 шт., 100*120, 40 мкм, сині, HDLD, шт

2091102

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 240 л / 10 шт., 100*120, 40 мкм, червоні, HDLD, шт

2099703

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 60 л / 20 шт., 60*80, 22 мкм, жовті, HDLD, шт

2099704

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 60 л / 20 шт., 60*80, 22 мкм, зелені, HDLD, шт

2099701

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 60 л / 20 шт., 60*80, 22 мкм, сині, HDLD, шт

2099702

Мішки для сміття «Чистий та Розумний» надміцні, 60 л / 20 шт., 60*80, 22 мкм, червоні, HDLD, шт

Пропозиція діє з 24.02.2020 по 31.05.2020

Пропозиція діє на території України, крім тимчасово окупованої території і території ООС.

За більш детальною інформацією ви можете звернутися до вашого менеджера або за телефоном: +38 (050) 435-97-54.

За останні роки рівень чистоти і гігієни в харчовій промисловості значно виріс. На таку ситуацію вплинуло багато чинників: тут мала місце і жорстка конкуренція ринку, і вибагливий сучасний споживач, і бажання самих виробників експортувати продукцію до країн ЄС, також увага до проблеми з боку ЗМІ, активний розвиток соціальних мереж,  позитивний досвід європейських сусідів, і, звичайно ж, поетапне впровадження останніми роками системи аналізу ризиків і контролю критичних точок HACCP.  

Згідно прийнятого законодавства України, впровадження процедур виробництва, згідно з критеріями НАССР, є обов’язковою вимогою для всіх українських малих та великих потужностей, що взаємодіють з продуктами харчування.

Чистота на харчових підприємствах і в закладах громадського харчування - це питання, на яке варто звернути особливу увагу. Мова йде не тільки про ділові ризики і погану репутацію, а й про людське життя!  Важливо контролювати найменші нюанси в області виробництва продуктів харчування, уникати  перехресного забруднення, використовувати якісні засоби для прибирання та дезінфекції, якісний інвентар,  який легко очищати, проводити навчальні тренінги для персоналу тощо.

Колір на варті чистоти: Vikan в Україні

Компанія «Бетта-Сервіс», національний постачальник професійних комплексних рішень для чистоти та гігієни на території України, постійно прагне максимізувати якість сервісу завдяки впровадженню інноваційних продуктів, оптимізації робочих процесів та співпраці з найкращими світовими виробниками продукції для індустрії прибирання. Як лідер у сфері забезпечення рішеннями гігієни та  чистоти, зокрема для  харчового виробництва, компанія підтримує і активно допомагає впроваджувати як міжнародні практики, так і державні стандарти в Україні.

Продуктовий портфель компанії поповнився датською торговою маркою Vikan - виробником гігієнічного інвентаря для прибирання закладів громадського харчування,  харчової промисловості та інших сфер, де високі санітарні стандарти особливо важливі.

Про розширення асортименту, участь компанії у впровадженні системи HACCP, ефективність застосування інвентаря Vikаn, про поліпшення ситуації з гігієною на українських підприємствах поговоримо з керівником компанії «Бетта-Сервіс» Евеліною Галоян.

Колір на варті чистоти: Vikan в Україні

Евеліно, як ви вважаєте, чому, стандарти харчової безпеки важливі для розвитку будь-якого харчового бізнесу?

Як показує практика, виробники харчової промисловості в процесі роботи стикаються з різними факторами, такими як ріст конкуренції на ринку, підвищення вимог покупців до якості та безпеки продукту, нечітке законодавство, глобалізація роздрібної торгівлі і постачання, ціновий тиск, скандали у ЗМІ.

Для того, щоб ефективно відповідати на ці виклики, бути вагомим гравцем галузі зі стабільною репутацією, необхідно дотримуватися високих стандартів на підприємстві, особливо стандартів харчової безпеки.

Покупці все частіше турбуються про безпеку харчових продуктів. З чим це пов’язано?

«Сучасний споживач – усвідомлена людина, яка має доступ до різних джерел інформації, піклується про своє здоров’я і майбутнє, прагне отримати якісний сервіс за свої гроші. З великим ростом конкуренції на ринку утримати свого клієнта можна лише забезпечивши його першокласним продуктом і високоякісним сервісом», - коментує Евеліна Галоян.

Це досить природньо. Сучасний споживач – усвідомлена людина, яка має доступ до різних джерел інформації, піклується про своє здоров’я і майбутнє, прагне отримати якісний сервіс за свої гроші. З великим ростом конкуренції на ринку утримати свого клієнта можна лише забезпечивши його першокласним продуктом і високоякісним сервісом. І така тенденція відстежуєтеся у будь-якому бізнесі.

Візьмемо, наприклад, результати дослідження відношення покупців до харчової безпеки, проведеного компанією Deloitte Development (компанія, що пропонує аудиторські, консалтингові консультації, управління ризиками). Згідно висновків компанії, 73% респондентів більше стурбовані якістю харчової продукції, ніж це було раніше, а 57% респондентів тимчасово або назавжди відмовилися від вживання певних продуктів в результаті негативних відгуків.

В Україні в медіа та в соціальних мережах ми часто спостерігаємо сумні випадки отруєння як вуличною їжею, так і їжею в дорогих закладах. Тренди харчування, наприклад, ЗОЖ, вегетаріанство та інші, досвід і відгуки оточуючих формують думку та сприйняття споживача.

Колір на варті чистоти: Vikan в Україні

 У чому відмінність попередньої практики та нової системи харчової безпеки?

«Система управління безпекою харчової продукції HACCP – це превентивний підхід, направленний на запобігання появи небезпечних факторів, їх негативного впливу на харчову продукцію на усіх етапах: під час її виробництва, зберігання та реалізації», - говорить Евеліна Галоян.

Традиційний контроль харчової безпеки націлений на контроль вже готової продукції і виявляє проблеми після того, як вони з'явилися. Це застарілий підхід, який не тільки не відповідає сучасним міжнародним вимогам, але і самі виробники несуть збитки. Система управління безпекою харчової продукції HACCP – це превентивний підхід, направленний на запобігання появи небезпечних факторів, їх негативного впливу на харчову продукцію на усіх етапах: під час її виробництва, зберігання та реалізації.

Незважаючи на різноманітність стандартів та підходів до харчової безпеки (яких існує у світі декілька), їх фундаментом слугують попередні програми (базові вимоги до санітарії, гігієни, виробництва, гігієни співробітників і т.п.), які, як правило, є мінімальними обов'язковими вимогами держави до харчового підприємства. На основі цих вимог формується каркас всіх процесів на підприємстві, де розробляється і впроваджується система НАССР. А що далі? Тут сам власник або керівництво виробництва визначає, яким критеріям, стандартам або очікуванням споживачів вони хочуть відповідати.

Колір на варті чистоти: Vikan в Україні

Яким чином ваша компанія допомагає на етапах впровадження системи HACCP?

Перед початком співпраці з харчовим підприємством експерти компанії «Бетта-Сервіс» відвідують його і аналізують потреби, тобто роблять оцінку всього санітарного аспекту роботи підприємства. Далі ми розробляємо програму рекомендацій та етапи впровадження індивідуально підібраних санітарно-гігієнічних рішень, продуктів та систем. Важливою частиною є тренінги для команди клієнта, ми навчаємо, як правильно використовувати професійну техніку, хімію та інвентар, щоб досягти максимальних результатів. Та, звичайно, в таких проектах йде двосторонній аналіз і консультативний супровід.

Нещодавно наш продуктовий портфель поповнився актуальною для виробництв новинкою – інвентарем для прибирання ТМ Vikan, і ми впевнені, що український бізнес також скоро оцінить усі його переваги.

Обладнання Vikan є частиною повноцінної програми з прибирання на підприємствах, що враховує індивідуальні завдання і засновується на оцінці конкретних ризиків.

Те, як на підприємстві проводиться прибирання, які інструменти використовуються, безпосередньо впливає на якість і безпеку кінцевого продукту. При прибиранні важливо звести до мінімуму будь-який ризик перехресного забруднення як поверхонь, так і відкритих продуктів харчування. Використання подачі води під час прибирання або повітря під високим тиском може приводити до поширення забруднень, а застосування високоякісних ручних інструментів, професійних пилососів та підлогомийних машин допомагають цей ризик знизити.

Розкажіть про специфіку прибирання на промислових підприємствах.

Прибирання на підприємствах – задача не з легких, і не існує єдиної методики підтримання чистоти на усіх підприємствах. Все залежить від того, що виробляє підприємство. Виходячи зі специфіки та складності об’єкту, типів забруднень, метражу приміщення, індивідуальних вимог замовника підбирається професійна хімія, дезінфектанти та інвентар.

Одним з найважливіших аспектів в прибиранні харчових виробництв є знання технологій прибирання, вміння працювати зі специфічними забрудненнями у виробничих цехах, очищення від органічних забруднень, правильне дозування та використання промислових очищувачів.

Колір на варті чистоти: Vikan в Україні

Яка роль відводиться інвентарю для прибирання?

В основі філософії ТМ Vikan лежить кольорове кодування та маркування інвентарю, що також є в основі підходу системи HACCP. Вже всім відомий принцип поділу харчового виробництва або ресторану на кольорові зони. Згідно зі стандартами, прийнятими Британським інститутом наук про очищення BICSc, інвентар і витратні матеріали, повинні мати колір, відповідний до зони, що прибирається.

Наприклад, червоний колір використовується для очищення зон, де обробляють та готують сире м'ясо, синій  - для зон підвищеної небезпеки (зазвичай санітарних зон). Завдяки подібному розмежуванню у працівника менше шансів зробити помилку при роботі, і, як наслідок, знижуються ризики перехресного забруднення! До речі, приклад, який я навела, може не відповідати прийнятим нормам на виробництві - немає юридичних вимог до кольору і зон, де буде застосовуватись інвентар, кожен керівник або команда по впровадженню НАССР на підприємстві може вибрати свою зручну схему.

Vikan для харчових виробництв пропонує лінійку продуктів, виконаних у 12 кольорах. Крім цього увесь інвентар датського бренду розроблений на основі вивчення особливостей безпеки продуктів харчування і гігієни з урахуванням специфічних потреб саме галузі харчової промисловості, є зручним та якісним, легко миється і відповідає стандартам ДС, що пред'являється законодавством до всіх пластикових інструментів, які контактують з продуктами харчування в ЄС.

Колір на варті чистоти: Vikan в Україні

Як правильно зберігати та доглядати за інвентарем?

Інструменти для прибирання Vikan тестуються і отримують підтвердження безпечного використання з більшістю миючих, дезинфікуючих і знезаражувальних засобів, що застосовуються в харчовій промисловості. При цьому, однак, повинні дотримуватися всі рекомендації виробника, що стосуються часу, температури і концентрації хімічних засобів. Також продукти Vikan легко переносять температуру автоклавування протягом стандартного часу, потрібного на знищення мікробів.

Для зведення до мінімуму ризику перетворити прибиральні інструменти в джерело і розповсюджувач перехресного забруднення, інвентар необхідно правильно очищати, дезінфікувати та зберігати. Це значить, що методи і протоколи прибирання та дезінфекції повинні розроблятися і вводитися на основі грамотної оцінки ризиків.

Підвищення рівня чистоти і гігієни на українських виробництвах  виведе їх на новий рівень?

Будь який продукт нашого портфелю розробляється з одним завданням - працювати. Якщо він не працює, тобто не справляється із завданням якісно і ефективно, це значить, що ми та наші міжнародні партнери не справляємось зі своєю головною метою - полегшити працівникам підприємств роботу і досягнути бажаного рівня гігієни.  Якщо до функціональності підприємства ставляться не менш серйозно, ніж це робимо ми, - то  моя відповідь – так!

Третій спеціалізований випуск професійного видання «Академія Чистоти» №3 2019

Доброго дня, Готельєри та Ресторатори!

Ми готові презентувати Вам наступний номер спецвипуску про професійну гігієну та чистоту.

Нагадаємо, що з квітня цього року з кожним виходом журналу «Академія Гостинності» ви зможете отримувати спецвипуск - професійне видання «Академія Чистоти», де у кожному номері мова йтиме про те, що турбує готельєрів та рестораторів з поглибленням в питання та нюанси професійної чистоти і гігієни.

У третьому виданні ми продовжуємо тему другого номеру – говоримо про НАССР з точки зору гігієни.

У цьому випуску ми запросили поділитися досвідом у дотриманні стандартів чистоти і гігієни засновника однієї з найбільш швидкозростаючих мереж ресторанів "Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова" відомого ресторатора Дмитра Борисова, у якого є досвід ведення ресторанного бізнесу як в Україні, так і за кордоном. З нами поділилася роздумами про готовність ринку до фінальних термінів впровадження стандартів згідно з принципами НАССР тренер, бізнес - консультант Віта Дубчак. Також ми торкнемося теми миття посуду на професійній кухні і оптимізації процесу безпеки продуктів харчування завдяки грамотному поводженню з інвентарем для прибирання приміщень.

Завантажити

Рекомендуємо також завантажити друге видання «Академії Чистоти»:

Завантажити

Additional Info

  • Артикул 116015
  • Слои 2
  • Количество в упаковке 300 листов
  • Цвет белый
  • Ширина 21 см
  • Высота 10,5 см
  • Состав целлюлоза
  • Тиснение краевое

Additional Info

  • Артикул 115010
  • Слои 1
  • Количество в упаковке 2000 шт
  • Цвет белый
  • Ширина 17 см
  • Высота 17,5 см
  • Состав целлюлоза

Супер крепкие мусорные мешки c учетом цветовой кодировки для легкой сортировки отходов

Additional Info

  • Артикул 2099704
  • Объем 60 литров
  • Количество в упаковке 20 шт
  • Количество в ящике 20 шт
  • Цвет зеленый
  • Ширина 60 см
  • Высота 80 см
  • Толщина полиэтилена 22 мкм
  • Штрих-код 4820195530689
  • Состав HDLD

Супер крепкие мусорные мешки c учетом цветовой кодировки для легкой сортировки отходов

Additional Info

  • Артикул 2099703
  • Объем 60 литров
  • Количество в упаковке 20 шт
  • Количество в ящике 20 шт
  • Цвет желтый
  • Ширина 60 см
  • Высота 80 см
  • Толщина полиэтилена 22 мкм
  • Штрих-код 4820195530672
  • Состав HDLD

Читайте нас на соціальних майданчиках