Дозатор раздатчик жидкого мыла

Additional Info

  • Цвет Белый
  • Материал пластик ударопрочный
  • Артикул 7134
  • Ширина 12,0 см
  • Высота 24,0 см
  • Глубина 11,0 см
  • Марка продукта AQUARIUS®
  • Страна производства Германия
  • Производитель Kimberly Clark Professional
  • Объем 1000 мл
  • Количество в упаковке 1

Автоматический освежитель воздуха

Additional Info

  • Цвет Белый / Голубой
  • Материал пластик ударопрочный
  • Артикул 6994
  • Ширина 13,0 см
  • Высота 21,0 см
  • Глубина 9,0 см
  • Марка продукта AQUARIUS®
  • Страна производства Германия
  • Количество в коробе 1
  • Производитель Kimberly Clark Professional

Держатель раздатчик рулонных полотенец

Additional Info

  • Цвет Черный
  • Материал пластик ударопрочный
  • Артикул 7185
  • Ширина 33,0 см
  • Высота 30,0 см
  • Глубина 18,0 см
  • Марка продукта AQUARIUS®
  • Страна производства США
  • Количество в коробе 1 шт
  • Производитель Kimberly Clark Professional

Держатель раздатчик рулонных полотенец

Additional Info

  • Цвет Белый
  • Материал пластик ударопрочный
  • Артикул 7955
  • Ширина 33,0 см
  • Высота 30,0 см
  • Глубина 18,0 см
  • Марка продукта AQUARIUS®
  • Страна производства Словакия
  • Количество в коробе 1 шт
  • Производитель Kimberly Clark Professional

Як чистота впливає на атмосферу ресторану

Мрія кожного ресторатора – перевершити очікування гостей та зробити свій заклад бажаним для відвідування. Рецепт простий – подаруйте гостям атмосферу, і ви завжди будете на крок попереду. Першокласне обслуговування і смачна їжа – ті компоненти, завдяки яким створюється враження гостя від закладу. Також акцентну роль у сприйнятті ресторану в цілому відіграють чистота і гігієна. Чистота – індикатор цивілізованності. За її рівнем можна опосередковано оцінити ставлення до гостя, безпеку, рівень сервісу та якість страв, що подаються.

Як чистота впливає на атмосферу ресторану

Чистота починається, коли клієнти підходять до ресторану. І кожний нюанс є важливим!  Чи чисто зовні? Вікна блищать, чи на них є застарілі пил або бруд? Якщо є благоустрій приресторанної території – ландшафтний дизайн або квіти, чи доглянуті вони і без сміття? Чистий бордюр або навпаки, устелений недопалками? У якому стані тротуар?

Далі гості заходять в ресторан. Вестибюль створює або руйнує їх перше враження про заклад. Чи чисті вікна? Чи є на них відбитки пальців або розводи, що залишились з минулого прибирання?

До речі, як показує практика, при митті та сушінні великих ресторанних вікон, періодично виникають складнощі. Персонал, не маючи певних навиків та знань технології миття, допускає помилки і отримує невтішний результат.

Далі гості заходять в ресторан. Вестибюль створює або руйнує їх перше враження про заклад. Чи чисті вікна? Чи є на них відбитки пальців або розводи, що залишились з минулого прибирання?


Рекомендація експертів компанії «Бетта-Сервіс» для формату стандартних вікон.

Застосовувати систему догляду за скляними поверхнями Evolution, ТМ Vileda Professional – телескопічна рукоятка, щітки та склиз. Висока ефективність роботи системи досягається за рахунок простоти у використанні та ергономічним процесам роботи. Завдяки спеціальному мульти-позиційному утримувачу, щітки і склиз надають максимальну гнучкість системі при митті вікон.

Рекомендація експертів компанії «Бетта-Сервіс» для формату високих вікон.

Застосовувати революційну німецьку розробку – систему висотного миття вікон, фасадів, вітрин, вивісок і сонячних батарей Unger HYDRO POWER™ DI.

Система Unger - це ефективне рішення для досягнення висоти в 20 метрів «з землі». Система проектувалася з урахуванням всіх практичних особливостей роботи під час миття вікон і фасадів. Принцип дії побудований на використанні демінералізованої води, яка дозволяє мити без використання професійних миючих засобів і не потребує сушки поверхні після виконання роботи. Результат: екологічний – без використання хімії маємо ідеально чисті вікна без розводів і плям; економічний – оптимізація коштів на закупівлю миючих засобів.


Гості сідають за стіл: у якому стані меню? Скатертини свіжі? Чи наявні сліди попередніх відвідувачів? Чи гарно видно крізь вікно? На лампах і абажурах немає пилу? Килим або підлога виглядають чистими? Абсолютно всі нюанси, спеціально гість акцентує на них увагу або у підсвідомості, складають загальну картину.

Рекомендація експертів компанії «Бетта-Сервіс» для оснащення гігієнічних кімнат

Ревізія продовжується. Далі – черга гігієнічної кімнати. Туалети мають вирішальне значення. Гігієнічні кімнати ресторану повинні блищати і приємно пахнути. Якісне освітлення, ідеальна чистота, блиск дзеркал, відсутність бруду у кутах та наявність усіх необхідних витратних матеріалів: дезінфектор для сидінь унітазів/накладки, туалетний папір, рідке мило, паперові рушники, ароматизовані решітки для піссуарів, сміттєва корзина, електросушарки тощо – ті компоненти, які формують ту саму атмосферу, яка або викликає бажання повернутися до заклада ще раз, або піти, і більше не повертатися! Чистота більш «красномовна», ніж найкреативніше меню.

Правильно підібрані санітарно-гігієнічні продукти для туалетних кімнат повинні відповідати потребам гостей та вирішувати ряд задач для закладу.


Рекомендації експертів компанії «Бетта-Сервіс» для оснащення гігієнічних кімнат.

Використовувати туалетний папір, який має ряд переваг:

  • гігієнічність (подача туалетного паперу по одному листу знижує ризики перехресного забруднення);
  • скорочення витрат туалетного паперу (наприклад, витрати складеного туалетного паперу на 40% нижчі, ніж при використанні паперу в рулоні);
  • комфорт під час використання;
  • естетичний зовнішній вигляд диспенсерів для туалетного паперу (сумісність з сучасним інтер’єром);
  • простота в обслуговуванні диспенсерів;
  • співвідношення ціни та якості;
  • м’якість на дотик, міцність, гарні поглинальні характеристики.

Використовувати диспенсери для рідкого мила, рідке мило, які мають ряд переваг:

  • гігієнічність (автоматичні безконтактні диспенсери для рідкого мила є безпечнішими, ніж звичайні);
  • скорочення періодичності заправки диспенсерів рідким милом за рахунок картриджів великої ємності;
  • лінійка приємних та ненав’язливих ароматів (або без аромату);
  • якість, дерматологічний контроль;
  • антибактеріальні властивості рідкого мила;
  • стильний дизайн диспенсерів.

Використовувати диспенсери для паперових рушників, паперові рушники, які мають ряд переваг:

  • різні формати подачі рушників: класичний формат подачі по 1 листку в розгорнутому вигляді, складені листки (для гігієнічних кімнат з великою прохідністю);
  • гарні вбираючі характеристики;
  • скорочення витрат;
  • зниження об’ємів відходів;
  • висока міцність у вологому стані;
  • комфорт під час використання (підвищена м’якість матеріалів);
  • ергономічність диспенсерів;
  • простота в обслуговуванні;
  • якість-ціна.

Рекомендація експертів компанії «Бетта-Сервіс» для оснащення гігієнічних кімнат

А як там серце ресторану, де гість не може бути присутнім? Чи чисто на кухні?

Від гігієнічного стану професійної кухні залежить здоров’я та безпека відвідувачів. Ідеальна кухня ресторану – це, в першу чергу, усвідомлений та відповідальний підхід персоналу до роботи: контроль свіжості продуктів та дотримання температурних умов зберігання; товарне сусідство у холодильниках; професійні системи для прибирання, розроблені на основі кольорового кодування, щоб запобігти випадків перехресного забруднення; професійна хімія (хімія повинна відповідати європейським та державним стандартам якості і бути безпечною для людини та довкілля), також зручні системи дозування, що допомагають оптимізувати витрати; дотримання правил особистої гігієни персоналом;  регулярне щоденне прибирання по графіку, генеральне прибирання, а також ряд періодичних заходів по дезінсекції та дезінфекції.

розроблені програми чистоти та гігієни

Для досягнення ідеальної чистоти на професійній кухні, необхідно прибирати по чітко спланованому графіку, розділивши обов’язки між персоналом:

  • Генеральне прибирання кухні
  • Дезінфекція всіх поверхонь
  • Очищення обладнання
  • Миття підлоги на кухні
  • Чистка холодильника
  • Очищення жироуловлювачів
  • Очищення фільтрів
  • Прибирання санвузла
  • Миття важкодоступних місць
  • Очищення гриля
  • Миття внутрішніх і зовнішніх вікон
  • Очищення кухонних підлогових стоків
  • Чистка кухонної витяжки в ресторані

Майте на увазі: без використання професійної хімії, інвентаря для прибирання та якісних санітарно-гігієнічних аксесуарів і витратних матеріалів не можливо досягти ідеальних результатів очищення, оптимізації коштів, збереження фізичних ресурсів персоналу, вивільнення часу на інші задачі та тієї самої атмосфери.


Експерти компанії «Бетта-Сервіс» рекомендують використовувати професійну хімію, інвентар та професійні системи, тому, що вони мають незаперечні переваги:

Професійна хімія:

  • оптимізація коштів завдяки високій концентрації засобів;
  • безпека під час використання;
  • екологічна сторона;
  • висока ефективність засобів завдяки складовим компонентам;
  • зручні системи дозування, які дозволяють точно розрахувати кількість необхідного розчину.

Професійні системи для прибирання та інвентар:

  • мобільність та ергономічність;
  • висока ефективність, продуктивність;
  • якість та довговічність;
  • зручність під час використання (системи розробляються з урахуванням усіх нюансів);
  • полегшення роботи персоналу ресторана або сервісного персоналу.

використовувати професійну хімію, інвентар та професійні системи

Індивідуально підібрані та розроблені програми чистоти та гігієни з урахуванням усіх побажань замовника значно полегшують процедуру прибирання, знижують ризики перехресного забруднення та розповсюдження інфекцій тому, що в їх основі лежить система HACCP.

7 принципів HACCP, які складають основу системи:

  • Проведення аналізу ризиків.
  • Визначення критичних контрольних точок.
  • Встановлення критичних меж.
  • Встановлення процедур моніторингу.
  • Встановлення коригувальних дій.
  • Встановлення процедур перевірки.
  • Встановлення процедур обліку і документування.

Компанія «Бетта-Сервіс» готова надати безкоштовні консультації для персоналу ресторану та провести аудит. За детальною інформацією звертатися по телефону: +38 (044) 393 - 94 -00 і на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Враження менеджерів компанії «Бетта-Сервіс» від революційного методу очищення підлоги.

Зниження витрат і підвищення екологічності очищення будь-якого типу підлоги – головна тема, яка лягла в основу дводенного теоретично-практичного тренінгу від партнерів Diversey для менеджерів компанії «Бетта-Сервіс».

2 насичені дні детально розглядали і випробовували на практиці революційний метод для щоденної машинної чистки з Twister Pad.

Догляд за підлогою без застосування хімічних речовин.

Завдяки мільярдам мікроскопічних алмазів пади Twister очищають і полірують підлогу одночасно без додавання будь-яких хімікатів. Це простий, економічний і екологічний підхід до професійного прибирання, який дає приголомшливі результати на будь-якому типі поверхні підлоги.

Сила алмазів: Пади twister

Cистема для очищення підлоги Twister налічує багато видів падів різних розмірів, що легко поєднуються з підлогомийними машинами, які існують на ринку.

Тест-драйв падів Twister у комбнації з однодисковим підлогонатирачем Taski ergodisk duo та професійним пилосмоком для вологих і сухих робіт Taski Vacumat 12 відбувся на 4-х київських об’єктах з різними типами підлогового покриття та різними ступенями забруднення.

Випробовували Twister Pad на:

  • наливній бетонній підлозі підземного паркінгу одного із столичних ТЦ;

  • гранітній підлозі біля вхідної групи одного із столичних ТЦ;

  • керамічній плитці (прохідна зона ТРЦ);

  • лінолеумі (територія приватної медичної клініки).

Перше випробовування Twister Pad пройшли на складному об’єкті – підземному паркінгу.

Зона тестування – наливна бетонна підлога з застарілими плямами від мастила, слідами шин та іншого бруду, що глибоко проник у пори.

Новий дад twister

помаранчевий пад «Twister Orange

глибоке очищення і 1-й етап модернізації в зонах інтенсивного руху підлоги

«Результат – ідеально чисте покриття та яскравість кольору», - менеджер компанії «Бетта Сервіс» Гончаренко Вадим

«Застосовували помаранчевий пад «Twister Orange» (глибоке очищення і 1-й етап модернізації в зонах інтенсивного руху підлоги без захисного покриття), «Twister Red» (глибоке очищення та підготовка до будь-якої процедури оновлення), однодисковий підлогонатирач та воду.  Результат – ідеально чисте покриття та яскравість кольору», - коментує менеджер компанії «Бетта Сервіс» Гончаренко Вадим (див. фото 1).

1-й етап модернізації в зонах інтенсивного руху підлоги

Фото 1

Серед видимих переваг можна виділити:

  • Twister підходить для всіх прибиральних машин (значна економія на придбанні нової техніки).
  • Багатий вибір падів для високої ефективності на різних типах поверхні підлоги.
  • Екологічна сторона – Twister використовується без застосування хімії.
  • Легкість і простота у використанні.
  • Видимий та довготривалий результат.
  • Підвищення економічної ефективності: зменшення або виключення необхідності періодичного технічного обслуговування завдяки тому, що хімічні речовини не використовуються; зниження потреби в технічному обслуговуванні машини.

Друга локація для демонстрації падів з алмазним напиленням - гранітна підлога біля вхідної групи одного із столичних ТЦ.

демонстрації падів з алмазним напиленням

Демо-зона – гранітна підлога. Пад «Twister Red» в дії. «Застарілий бруд легко зникає з поверхні. Отримуємо ще одне підтвердження тому, що  Twister забезпечує чудові результати при менших витратах, і є більш екологічним, ніж традиційні методи очищення підлоги.

Наступний етап практичного інтенсиву– тест на керамічній плитці (прохідна зона ТРЦ). Вихідні дані: дуже забруднена керамічна плитка на підлозі у місці з великою прохідністю людей, застарілі плями, що глибоко проникли у пори (див. фото 2).

дуже забруднена керамічна плитка на підлозі у місці з великою прохідністю людей

Фото 2

Використовували пади «Twister Red», «Twister Orange», однодисковий підлогонатирач Taski ergodisk duo та професійний пиловодосмок Taski Vacumat 12 + звичайна вода.

однодисковий підлогонатирач Taski ergodisk duo

професійний пиловодосмок Taski Vacumat 12

В роботі професійний пиловодосмок Taski Vacumat 12

Результат професійний пиловодосмок Taski Vacumat 12

Результат – ідеально чиста, блискуча підлога без плям, розводів та застосування хімії.

Останнім етапом тестування методу очищення підлоги Twister Pad стало випробування можливостей мікроскопічних алмазів на покриті із лінолеуму на території приватної клініки.

Задача – відмити бруд та надати покриттю ідеального глянцевого блиску. Застосовували пади «Twister Red», «Twister Orange», «Twister Pink» (для підлог без покриття з підвищеним рівнем глянцю в зонах з інтенсивним рухом), однодисковий підлогонатирач Taski ergodisk duo та професійний пиловодосмок Taski Vacumat 12 + звичайна вода. Завдяки механічній дії і силі тертя, результат оправдовує очікування - Twister перетворює матове, брудне покриття  підлоги на чисте, блискуче і відполіроване.

Завдяки механічній дії і силі тертя, результат оправдовує очікування

"Сталий розвиток та соціальна відповідальність – кредо компанії «Бетта-Сервис», тому ми завжди прагнемо слідувати еко-принципам", – Валерій Пюро.

Менеджери компанії «Бетта-Сервіс» за два дні в рамках інтенсивного тренінгу дізналися багато цікавого та корисного, спілкувалися, обмінювалися досвідом у питаннях чистоти та гігієни, застосовували здобуті навички на практиці, щоб далі допомагати своїм клієнтам ставати ще кращими, полегшувати їх роботу та давати найкращі рішення у секторі гігієни в Україні.

«Ми чітко та незмінно слідуємо своїй стратегії – максимально швидко впроваджувати новинки на ринок України, привозити кращі рішення для чистоти і гігієни. Сталий розвиток та соціальна відповідальність – кредо  компанії «Бетта-Сервис», тому ми завжди прагнемо слідувати еко-принципам при виборі рішень, які ми пропонуємо для Українського ринку», - коментує операційний директор компанії «Бетта-Сервіс» Пюро Валерій Миколайович.

Про акцентну роль засобів чистоти та гігієни у сучасних медичних закладах

Сегмент охорони здоров’я – одна із найважливіших галузей, коли мова йде про запобігання хвороб і ризиків для здоров'я. Кожного дня по всій території України до лікувальних закладів, діагностичних центрів, лабораторій звертаються тисячі пацієнтів.

Саме тому вимоги до чистоти, гігієни, дезинфекції та спеціального інвентарю для прибирання лікарень в Україні дуже високі.

Де гігієна життєво важлива!

Як показує практика, іноді  медичні заклади  стають потенційним джерелом поширення інфекції, - це відбувається, якщо медичний персонал ігнорує своєчасну дезінфекцію та регламент прибирання.

Інфекції, що виникають в умовах стаціонару, зазвичай відбуваються у таких випадках:

  • інфекція може передаватися від одного пацієнта до іншого;
  • від пацієнта до лікаря чи медсестри;
  • лікар або медичний персонал також можуть заразити пацієнта;
  • обладнання у палатах також може стати джерелом зараження: приліжковий столик, приліжковий монітор та інше медичне обладнання може містити патогенні бактерії.

Отже, працівникам сектору охорони здоров’я  важливо знати всі шляхи передачі інфекцій і всі можливі заходи для їх запобігання.

Щоб досягти ідеальних результатів очистки лікарняних палат і знизити ризики передачі інфекцій, необхідно ретельно та систематично проводити прибирання та використовувати якісну професійну хімію, дезінфектанти та професійний інвентар для прибирання.

План гігієни палаті інтенсивної терапії

Кожна лікарня розробляє свою власну програму інфекційного контролю, яка включає заходи по чистоті, гігієні і видаленню відходів. Регулярність, якість проведення дезінфектологічних заходів та застосовування професійної хімії, інвентарю для прибирання має залишатися незмінною. Це складові, де не можна ігнорувати та економити на шкоду ефективності та безпеці.  «Внутрішньолікарняні інфекції продовжують турбувати галузь охорони здоров'я, тому доцільно запровадити навчальні заходи для медичного персоналу як регулярну практику в Україні. Медичні сестри повинні мати спеціалізовану підготовку, відповідну стандартам медичної санітарії, в яку входять спеціалізовані процедури прибирання. Також медичний персонал має усвідомлювати, що на них лежить акцентна роль у проведенні первинної профілактики неінфекційних захворювань, а також  - здоров’я паціентів» – коментує керівник напрямку сегменту охорони здоров'я «Бетта-Сервіс» Вадим Гончаренко.

1 березня у Києві пройшов  професійний навчальний семінар для медичних сестер «Сучасні Дезінфектологічні Технології», організований журналом «Журнал Головної Медичної сестри».  Компанія «Бетта-Сервіс» виступила партнером заходу та представила комплексні рішення, розроблені з урахуванням усіх потреб сучасних медичних закладів.

Професійні спікери, серед яких викладачі кафедри дезінфектології та профілактики інфекцій, пов'язаних з наданням медичної допомоги Харківської медичної академії післядипломної освіти - Неллі Морозова (експерт МОЗ України) та Сергій Рідний, піднімали актуальні питання, пов’язані з гігієною та дезінфекцією у сегменті охорони здоров’я разом з командою однодумців, яким не байдуже майбутнє українських лікарень, і які переймаються питаннями санітарно-епідемічного нагляду в медичних закладах. Розглянули важливість своєчасного та регулярного прибирання в лікувально-профілактичних закладах, види та особливості.

Також гості семінару познайомились з інноваціями у  санітарно-гігієнічній продукції, професійній хімії та системах дозування, професійному інвентарі для підтримання чистоти у лікарнях. Запропоновані на стенді компанією продукти були підібрані з урахуванням специфіки сегменту охорони здоров’я, усіх потреб, вимог та стандартів.

Комплексний візок Origo TM Vileda Professional – є основою та комплексною системою для прибирання у медичних закладах. Зручний та маневрений, вміщає всі витратні матеріали та інвентар для прибирання: 2 лотка, відра: 2х6л., 2лотка з кришкою для замочування мопів, тримач рукояток, підставка для рамки, затискачі для двох мішків зручно закріплені і розкладені на візку. Візок можна легко модифікувати під потреби клієнта. Безшумний, легкий, ергономічний візок забезпечує швидке і ефективне прибирання.

Система комплексного прибирання Quick&Easy ТМ Tana Professional, представлена на стенді компанії «Бетта-Сервіс», є ефективним, екологічним і ергономічним рішенням для медичних закладівВона складається зі зручної насадки «піна-спрей» з вбудованим пристроєм змішувача, порожнього контейнера для води та серії миючих концентратів. Насадка автоматично поєднує необхідну дозу концентрату миючого засобу і воду для отримання вже на забрудненій поверхні порції засобу готового для прибирання. Таке автоматичне дозування гарантує безпомилкове використання професійної хімії, процес не залежить від людського фактору. Система блокування клавіш запобігає будь-який витік рідини і виключає контакт медичного персоналу з концентратом миючого засобу.

Компанія «Бетта-Сервіс», лідер у сегменті санітарно-гігієнічної продукції для позадомашнього використання, має великий досвід у облаштуванні сучасних лікарень усім необхідним санітарно-гігієнічним оснащенням та витратними матеріалами. Завдяки європейському підходу до аналізу та контролю якості, розробкам та постійним вдосконаленням спеціалізованих програм навчання, компанія «Бетта-Сервіс» може вивести чистоту та гігієну в сучасних лікарнях на новий рівень.

Компанія «Бетта-Сервіс», лідер у сегменті санітарно-гігієнічної продукції

Катрин V-сложение (ZigZag) бумажное полотенце

Additional Info

  • Артикул 100621
  • Цвет Белый
  • Количество слоев 2
  • Ширина листа 230 мм
  • Высота листа 244 мм
  • Листов в упаковке 150 шт
  • Упаковок в коробе 21 шт
  • Уровень качества Katrin Classic
  • Производитель Metsa Tissue
  • Торговая марка KATRIN®
  • Вес 0,29
  • Плотность бумаги 2 x 18 g/m2

Туалетная бумага Катрин плюс листовая 2сл.

Additional Info

  • Артикул 29945
  • Цвет Белый
  • Количество слоев 2 сл
  • Ширина листа 255 мм
  • Высота листа 99 мм
  • Листов в упаковке 200
  • Упаковок в коробе 42
  • Уровень качества Katrin Plus
  • Производитель Metsa Tissue
  • Торговая марка KATRIN®
  • Вес 0,17 кг
  • Плотность бумаги 16,3 г/м2

Решетка/экран для писсуара с ароматом океана

Additional Info

  • Артикул 10665
  • Размер экрана 178 х 178 мм
  • Материал ЭВА (этиленвинилацетат)
  • Цвет прозрачный, слегка зеленый оттенок
  • Стойкость запаха 30 дней после открытия упаковки
  • Упаковка каждый экран отдельно упакован в полиэтилен вместе с перчаткой
  • Количество в упаковке 12 шт
  • Аромат океана
  • Cрок годности 2 года

Читайте нас на соціальних майданчиках